آموزش دریافت گیفت کارت مجانی

بسیاری از شما کاربران در بعضی از مواقع به دنبال خرید مستقیم از AppStore بوده اید اما به دلیل 

بسیاری از شما کاربران در بعضی از مواقع به دنبال خرید مستقیم از AppStore بوده اید اما به دلیل نداشتن اعتبار، منصرف شده اید. برای افزایش اعتبار باید Gift Card های آیتونز خریداری کنید اما با قیمت مضحک دلار، خرید کارتهای آیتونز عاقلانه نیست. از این رو امروز در کافه اپل به شما آموزش خواهیم داد که چگونه با دانلود اپلیکیشن، امتیاز کسب کنید و با امتیازهای کسب شده، کارت های اعتبای نظیر iTunes Gift Card, Amazon Card و غیره خریداری کنید. با کافه اپل همراه باشید!

برای شروع کافی است از طریق مرورگر سافاری دیوایس خود وارد لینک زیر شده و صفحه مورد نظر را به Home Screen خود اضافه کنید.
Free My Apps

روش کار با این برنامه بسیار ساده است. برنامه را اجرا کرده و از لیست اپلیکیشن هایی که معرفی شده یکی را انتخاب نموده و نصب نمایید. در واقع با کلیک بر روی نام هر اپلیکیشنی صفحه جدید برای انتقال شما به آیتونز گوشی نمایان می شود که با تایید آن به آیتونز گوشی منتقل خواهید شد و از طریق آیتونز می توانید آن اپلیکیشن را بر روی دیوایس خود نصب نمایید. پس از اتمام نصب اپلیکیشن را اجرا نموده و برای لحظاتی (۳۰ ثانیه) در محیط اپلیکیشن بمانید. سپس می توانید از برنامه خارج شوید. حال دوباره به اپلیکیشن یا سایت Free My Apps بازگشته و حساب خود را چک نمایید. امتیاز اپلیکیشن مورد نظر به حساب شما افزوده شده است. به همین راحتی!

 

در این اپلیکیشن هر ۳۰۰ امتیاز معادل ۱ دلار محاسبه می شود و نکته جالب در مورد این روش تبدیل حتی ۱ دلار به یک گیفت کارت است! یعنی در واقع شما با وارد شدن به برنامه و نصب یکی دو اپلیکیشن قادر خواهید بود امتیاز خود را به گیفت کارت تبدیل کنید.
تبدیل امتیازات به گیفت کارت نیز بسیار ساده است. کافی است که گزینه Gifts را در بالای صفحه انتخاب کنید تا وارد صفحه هدایا شوید. سپس می توانید از بین هدایای مختلف هر کدام را که مایل بودید انتخاب کرده و امتیاز خود را به آن تبدیل کنید. برای مثال من ۳۰۰۰ امتیار بدست آمده ام را بدین صورت تبدیل به یک گیفت کارت ده دلاری آمازون کردم. در صفحه هدایا گزینه $۱۰ Amazon Gift Card را انتخاب کردم سپس در صفحه باز شده با کلیک روی کلید Okay با این تبدیل موافقت نموده و بدین ترتیب بعد از لحظات کوتاهی در صفحه بعدی کد گیفت کارت خود را دریافت کردم.

در پایین صفحه نیز می توانید با انتخاب گزینه redeem now اطلاعات گیفت کارت خود را وارد حساب کاربری خود کنید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 16 بهمن 1393برچسب:, | 20:14 | نویسنده : دانیال |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.